FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Przejrzyj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy produkty esco można kupić online?

Tak, zapraszamy do naszego sklepu internetowego https://www.esco24.pl/ gdzie można dokonać zakupu.

Jakie są zasady zwrotów i reklamacji?

Reklamacje dają nam możliwość poprawy jakości naszych usług i zaoferowania nowych, lepszych rozwiązań dla naszych Klientów. Zasady reklamacji oraz formularz znajdują sie na stronie https://esco.com.pl/formularz-reklamacji/ lub można go pobrać na stronie do pobrania https://esco.com.pl/do-pobrania/ w zakładce „serwis”

Nieprawidłowe / błędne zamówienie

Jeśli otrzymali Państwo towar, który z jakiegoś powodu nie jest już Państwu potrzebny, oferujemy możliwość jego zwrot zgodnie z procedurą dostępną pod tym linkiem https://esco.com.pl/formularz-reklamacji/ lub można go pobrać na stronie do pobrania https://esco.com.pl/do-pobrania/ w zakładce „serwis”

Czy oferujecie usługi montażu zakupionych u was produktów?

Tak, oferujemy usługi montażu zakupionych produktów, po więcej informacji zapraszamy do zakładki serwis https://esco.com.pl/kontakt/#serwis

Otrzymałem błędny towar

Jeśli otrzymany towar przez Państwo, nie odpowiada zamówieniu oferujemy wymianę lub zwrot zgodnie z następującą procedurą. Procedura: Pisemne powiadomienie nas o prośbie o zwrot towaru. Należy wypełnić nasz formularz zwrotny https://esco.com.pl/formularz-reklamacji/ i przesłać do właściwego specjalisty lub na nasz ogólny adres reklamacje@esco.com.pl

Uszkodzony towar

W przypadku wykrycia przez Państwa wady lub usterki dostarczonego towaru zaoferujemy wymianę lub jego zwrot (fakturę korygującą). Procedura: Pisemne powiadomienie nas o reklamacji. Należy wypełnić nasz formularz zwrotny https://esco.com.pl/formularz-reklamacji/ i przesłać do właściwego specjalisty lub na nasz ogólny adres: reklamacje@esco.com.pl

FAQ Image
Icon